خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس گیلان برای زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۱۹۹

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از زائران اربعین خواست برای دریافت ویزای عراق فقط از طریق سامانه «سماح» اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مجید رسول زاده به زائران مراسم اربعین حسینی تاکید کرد: برای دریافت ویزای کشور عراق فقط از طریق سامانه «سماح» اقدام کنند و مدارک هویتی و گذرنامه خود را به هیچ عنوان به افراد ناشناس تحویل ندهند.

وی با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند، افزود:: در صورت مفقود شدن مدارک، زائران موضوع را به نزدیک‌ترین واحد انتظامی اطلاع دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم دریافت ارز مورد نیاز فقط از صرافی‌های مجاز، افزود: زائران هنگام سفر به کشور عراق، مواظب افرادی که سعی می‌کنند دینار عراقی را با پول ایرانی معاوضه کنند باشند، زیرا احتمال ارائه دینار جعلی از سوی جاعلان وجود دارد.

سرهنگ رسول زاده همچنین به زائران اربعین هشدار داد: مواظب تبلیغات دروغین برخی سایت‌ها و موسسات در خصوص سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین ، با کمترین قیمت ویزا و سریع‌ترین زمان ممکن باشند، زیرا در این گونه موارد احتمال کلاهبرداری وجود دارد.

وی در خصوص خرید برخی از اجناس در کشور عراق مانند گوشی تلفن هشدار داد: احتمال دارد این گوشی‌های همراه فقط در همان کشور فعال باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: زائران اربعین حسینی به هیچ عنوان رمز عابر بانک خود را بر روی کارت درج نکرده و مدارک، کارت عابر و وجوه نقد خود را در جیب‌های مختلف بگذارند تا در صورت مفقود شدن، همه آن‌ها باهم مفقود نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز