خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پینک پنگ کرمانشاه به پیشرفت خود ادامه خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۲۳

دبیر هیات پینگ پنگ استان با اشاره به موفقیت های اخیر پینگ پنگ بازان استان در مسابقات ملی و بین المللی از ادامه این قهرمانی ها در آیند خبر داد.

مهدی ودودیان دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود : پینگ پنگ استان کرمانشاه از پنج سال پیش با توجه به سرمایه گزاری در رده های سنی پایه روند روبه رشدی در پیش گرفته است و ضمن معرفی قهرمانان نامی در بخش دختران در سطح کشور، توسط ندا شهسواری افتخارات بین المللی را نیز کسب کرده است.

وی افزود : در دوسال اخیر متاسفانه کرونا باعث شد ورزش به رکود کشیده شود و پینک پنگ نیز از این قاعده مستثنی نبود اما ورزشکاران ما همچنان به طور محدود تمرینات خود را پیگیری نمودند که پس از فروکش کردن کرونا از مهر ماه ۱۴۰۰ فعالیت‌هایمان  در عرصه کشوری پیگیری شد.

وی تصریح کرد: برای شروع مجبور شدیم در یکی دو ماه اول به جذب مخاطب بپردازیم و پس از آن  با تمرینات منظم  در مسابقات مختلف کشوری هم بعنوان میزبان و هم بعنوان شرکت کننده مقام های خوبی را کسب کنیم.

دبیر هیات پینگ پنگ استان گفت :  در این مدت در بحث برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری نیز فعال بودیم و علاوه بر برگزاری این کلاسها در استان نفراتی را نیز اعزام کردیم که درجات مختلف داوری و مربیگری ملی و بین المللی را کسب کردند.

ودودیان حضور فعال پینگ پنگ باران بانوی استان را در مسابقات مختلف از نقاط قوت هیات دانست و افزود : بانوان پینگ پنگ باز ما در سال ۱۴۰۱ روند رو به رشد خود را طی کردند و در رده سنی نونهالان و هوپس  وانیا یاوری و رایا جواهری دو پینگ پنگ باز نوجوان ما علاوه بر کسب مقام کشوری توانستند در مسابقات آسیایی میانه جوازخصور در رقابت های جهانی را کسب کنند که افتخار بسیار بزرگی برای هیات پینگ استان به حساب می آید.

وی افزود: زود در بخش آقایان نیز شاهد کسب عناوین مختلفی بودیم که مهدی قارداشب مقام ششم کشور را کسب کرد و در آخرین رنکینگ فدراسیون پس از ۲۰ سال یک کرمانشاهی در رده چهارم قرار گرفت.

 ودودیان ندا شهسواری را یکی از برترین پینگ پنگ بازان کشور دانست و تاکید کرد: این بانوی مطرح کرمانشاهی که سابقه دو دوره حضور در المپیک را دارد با کسب مقام دوم در مسابقات کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه برگزار شد و همچنین کسب مقام نخست تیمی بعنوان کاپیتان خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می کند و امیدواریم شاهد سومین کشور این بانوی توانمند استان در المپیک باشیم که یک رکورد به حساب می آید.

وی با بیان اینکه پس از شهسواری خلأ بزرگی در پینگ پنگ بانوان کشور رخ خواهد داد ،افزود بطور قطع شهسواری برترین پینگ پنگ باز بانوی کشور به حساب می آید و پس از  خداحافظی ایشان قطعاً تا سالها پینگ پنگ بانوان کشور نخواهد توانست این چنین قهرمان ارزنده ای را در اختیار داشته باشد.

دبیر هیات پینگ پنگ استان با اشاره به مشکل اصلی ورزش استان یعنی نبود حامی مالی و اسپانسر گفت: متاسفانه در استان کرمانشاه کمتر کسی پیدا می شود که در ورزش سرمایه گزاری کند و به همین دلیل بسیاری از رشته ها که پینگ پنگ نیز جزو آنها است با نبود اسپانسر مواجه هستند و از اینرو باید بتوانیم با هرآنچه که در اختیار داریم ورزشکارانمان را نگه داریم.

وی در پایان تاکید کرد: هیات پینگ پنگ در حد توان خود تا جاییکه امکان داشته است بخشی از مخارج خود را از طریق برگزاری کلاس های آموزشی تامین کنیم و از طرفی هم تمام سعی نان این است تا حد ممکن شهریه ها را کاهش دهیم و اعزامها را به بهترین نحو انجام دهیم اما برای پیشرفت بیشتر قطعا به حامی مالی و اسپانسر نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز