خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان:

نیاز به آموزش خبرنگاران تخصصی در رسانه‌ها به منظور تقویت مطالبه‌گری حرفه‌ای داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۴۰

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: نیاز به آموزش خبرنگاران تخصصی در رسانه‌ها به منظور تقویت مطالبه‌گری حرفه‌ای داریم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی اکسیر در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، از استاندار هرمزگان به عنوان مرد میدان عمل یاد کرد و گفت: در مرکز، هرمزگان را بسیار بهره مند می‌دانند و لذا در توزیع یارانه‌ها به این استان، نگاه حمایتی کمتری دارند.

وی خواستار تجدید نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نوع از نگاه به استان هرمزگان شد و با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی و کمبود کاغذ برای چاپ نشریات در این استان، تأکید کرد: این همه کاغذ از بندرعباس وارد کشور شد اما مطبوعات هرمزگان هیچ سهمی در این میان نداشتند.

اکسیر افزود: برخی از نشریات و رسانه‌ها حتی دفتر ندارند و در این زمینه نیازمند حمایت دولت برای استقرار شایسته رسانه‌ها در محل مناسبی هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ضرورت تربیت خبرنگاران تخصصی در استان برای مطالبه‌گری حرفه‌ای اشاره و با یادآوری مشکل مسکن و چاپخانه، خواستار اختصاص زمین مناسبی برای تعاونی مسکن خبرنگاران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز