خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

حمایت صنایع قزوین از ورزشکاران یکی از ضرورت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۴۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های موجود راهبری قهرمانان استان است و با حمایت صنایع از ورزشکاران که استاندار هم بر آن تاکید دارد می‌توان دغدغه‌های این حوزه را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم در مراسم تجلیل از مدال آوران استان در رقابت‌های کشورهای اسلامی قونیه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در این مسابقات پنج ورزشکار اعزام شده و موفق به کسب مدال شدند، همچنین پنج مربی و سرمربی هم حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: اعزام ورزشکاران و مربیان استان به این مسابقات نشان از جایگاه ورزش استان است و مربیان هم می‌توانند در فدراسیون‌های ورزشی از جایگاه ورزشکاران استان حمایت کنند.

وی عنوان کرد: در بازی‌های 2018 تعداد 19 بازیکن به مسابقات اعزام شده و 8 مدال کسب کردیم که از چشم انداز تعریف شده ما وضعیت بهتری بود و این امر نشان دهنده استعداد و توانایی ورزشکاران استان است.

این مسئول ادامه داد: درحال حاضر ورزش استان در فدراسیون‌ها کرسی‌های مختلف دارد و تیاز داریم از ورزشکاران حمایت کنیم؛ چرا که با حداقل بودجه به نتیجه حداکثری رسیده‌اند.

آرین رحمانی در رشته والیبال، علی اصغر آسیابری و لیلا برجعلی در رشته کاراته، مهران برخورداری در رشته تکواندو و علیرضا نبی پور در رشته ژیمناستیک در مسابقات کشورهای آسیایی موفق به کسب مدال شدند.

افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره، مهسیما بابایی سرمربی تیم ملی وزنه برداری، دلارام ذاکرانی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری، اساعیا عبادی سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان و جبرئیل عبادی مربی تیم ملی پاراتیر و کمان در این مسابقات حضور داشتند که از آن‌ها تجلیل شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز