خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی آوج خبر داد؛

استفاده از ظرفیت کاروانسرای آوج برای اجرای برنامه‎‌های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۲۰

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آوج از استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی این شهرستان برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، میثم رحمانی با اعلام این خبر گفت: این برنامه‌ها و رویدادها با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مردم با این اثر تاریخی در مرحله نخست و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها به‌ویژه نسل جوان با ارائه موضوعاتی متناسب با شان بنای تاریخی به اجرا درمی‌آید.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آوج با اشاره به استفاده از فضای کاروانسرا برای نمایش فیلم‌های سینمایی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیلم‌های مستند و سینمایی با موضوع معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان و یا جوانان و خانواده به ‌نمایش درمی‌آید که با استقبال خوب مردم و جوانان شهرستان مواجه شده‌ است.

وی با تاکید بر این نکته که در اجرای این برنامه‌ها در درجه اول آسیب وارد نشدن به بنای تاریخی و حفظ جایگاه آن مدنظر قراردارد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم از ظرفیت فضای کاروانسرا برای اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی بیشتر و متنوع‌تر اعم از برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی بهره ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز