خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

از طرف همه مسئولان استان برای مشکل کم آبی از مردم عذرخواهی می کنم/ لازم است مسئولان در قبال کم کاری ها از مردم عذرخواهی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۲۹۳

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شرایط کم آبی برای مردم بسیار سخت است و از طرف همه مسئولان استان از مردم عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایلنا از همدان، آیت اله شعبانی در جمع خبرنگاران در مورد مشکل کم آبی موجود گفت: امروز دنبال مقصر گشتن هیچ فایده ای ندارد و وظیفه ما تلاش برای رفع فوری مشکلات است.

وی اظهار داشت: با وجود آنکه تابستان سال گذشته با مشکل کم آبی به صورت حاد در همدان روبرو بودیم، اما متاسفانه اقدام خاصی در یک و نیم سال گذشته صورت نگرفته است.

آیت اله شعبانی بیان کرد: لازم است تا مسئولان در قبال کم کاری ها از مردم عذرخواهی کنند و متولیان در بین مردم حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از همراهی و همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه‌های آب برای تأمین آب شرب شهر، گفت: از دیگر کشاورزان همدانی می‌خواهیم با قرار دادن چاه آب خود برای استفاده همشهریان، با مجموعه آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

آیت اله شعبانی تاکید کرد: مسئولان نسبت به توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف دقت داشته باشند وگفت: همراهی و همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه های آب برای تامین آب شرب شهر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز