خبرگزاری کار ایران

در استان اردبیل اجرایی می‌شود؛

تبدیل تمامی سیم‌های مسی برق به کابل‌های خودنگه‌دار تا 2 سال آینده / بیش از 2 هزار دستگاه استخراج رمز ارز در استان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۸۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از کشف 2 هزار و 141 دستگاه استخراج رمز ارز در 156 مرکز غیرمجاز تا پایان سال 1400 در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین قدیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: در راستای تبدیل سیم های مسی به کابل های خودنگه دار تمهیدات اساسی در استان اردبیل انجام شده بطوریکه یک هزار و 500 کیلومتر برای فاز اول پیش بینی شده که تاکنون 45 درصد از این پروژه اجرا شده و قرار است تا پایان سال 1403 کل شبکه مسی استان به این نوع کابل ها تغییر یابد.

این مسئول از کشف و شناسایی 156 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز تا پایان سال 1400 در استان خبر داد و گفت: در این کشفیات 2 هزار و 141 دستگاه استخراج رمز ارز ضبط شد و متخلفان به مراجع قانونی و قضایی معرفی شدند.

وی کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی ها، ارتقای سطح خدمات غیرحضوری، ایمنی مردم، مدیریت مصرف و کاهش پیک را از جمله اهداف و اولویت های شرکت برق استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تلفات انرژی که در سال 92 17/5 درصد برآورد شده بود در سالجاری به 11/5 درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل استفاده از سامانه و اپلیکیشن برق من را در تسهیل ارائه و دریافت خدمات مهم تلقی کرد و گفت: نیاز است در این خصوص فرهنگسازی و تبلیغات لازم از سوی رسانه ها انجام شود؛ در حال حاضر از 600 هزار مشترک برق در استان تنها 40 هزار نفر این نرم افزار را نصب کرده اند.

قدیمی به اقدامات انجام شده در خصوص ارتقای کنتورهای قابل کنترل و رویت پذیری کنتور برق از راه دور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 32/8 درصد رویت پذیری کنتور در استان محقق شد که خوشبخانه این میزان در سالجاری به 40 درصد افزایش یافته است. در خصوص کنترل پذیری نیز در سال گذشته 27 درصد تحقق یافته بود که این بخش نیز امسال به 40 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز