خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیگیر موضوع تله کابین گرگان هستیم/پروژه‌هایی که در دوره قبلی کلنگ‌زنی شد باید به بهره‌برداری برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۶۰

عضو شورای شهر گرگان گفت: درسال گذشته چندماهی درگرگان شهردار نداشتیم و همین باعث شد در آن مقطع حساس موضوع تله کابین به نتیجه نرسد ولی کماکان پیگیر تله کابین گرگان هستیم.

حمیدرضا آقا ملایی با حضور درخبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: این دوره شورای شهر تمام تلاش خود را می‌کند پروژه هایی که در دوره قبل کلنگ زنی شده است را به انجام برساند و موضوعات محله محور را سرلوحه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر به همراه شهردار بین مردم حضور پیدا  کرده و مشکلات شهر را برطرف می کنند. همچنین پیشخوان خدمت در شهرداری گرگان شکل گرفته و درخواست های مردم در ظرف دوهفته پاسخ داده می شود.

آقاملایی افزود: در موضوع تله کابین پیگیر هستیم و در سال گذشته چند ماه شهر گرگان شهردار نداشت و مقطع حساسی بود و اگر در آن موقع شهردار داشتیم تله کابین به نتیجه می رسید.

وی گفت: ساختمان استقرار کارگران فصلی و ساختمانی با عنوان ایست کار در زمستان سال گذشته افتتاح شد و افراد می‌توانند با مراجعه به این مکان از فرصت های شغلی ثبت نام کنند و نیاز است که دستگاه های دیگر با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز