خبرگزاری کار ایران

درگفت و گو با ایلنا مطرح شد:

باید روی جوانان سرمایه گذاری کنیم/ المپیاد ورزشی در محلات گرگان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۵۷

نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم و روی آنها سرمایه گذاری کنیم چراکه استعدادهای زیادی در شهر گرگان وجود دارد که می توانیم برای توسعه شهر از آنها استفاده کنیم.

سید میثم حسینی با حضور درخبرگزاری ایلنای گلستان اظهارکرد: برای حمایت از ورزشکاران در تمام رده‌های سنی شیوه نامه مصوب شده و اصلاحاتی از طرف شهردار لحاظ می‌ شود که این لایحه به بزودی به شورای شهر گرگان تقدیم می‌شود.

وی بیان کرد: نخبگان ورزشی در این شهر هستند و  طرح استعداد یابی نخبگان ورزشی نیز در دستور کار ما قرار دارد. برای این طرح‌ها و برنامه‌ها اعتبارات در نظر می‌گیریم و موضوع محله محوری و بعد از ماه محرم انجام می دهیم.

وی گفت: طرح المپیاد محلات آماده شده و تقدیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان شده و اجرای آن بعد از ماه محرم با همکاری اعضا شروع می‌شود.

حسینی بیان کرد: استعدادهای مختلف در رشته های ورزشی در محلات شهر گرگان شناسایی شده است و در چند وقت اخیر از رشته هایی مانند دوچرخه سواری و شطرنج حمایت کردیم و کمک های بیشتری برای حمایت از جوانان این شهر خواهیم کرد.

وی افزود: در این دوره هئیت رئیسه شورای شهر اقدامات خوبی رقم خواهد خورد و طرح خوبی در دست اقدام داریم که همه باید به ما کمک کنند تا اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با حمایت‌های منطقی و درست خودشان مدیریت شهری را ارتقا دهند نقد منصفانه و سازنده به توسعه شهر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز