خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری تهران:

کیفیت نظافت در شهر مشهد در بالاترین سطح کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۱۰

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سفر به مشهد و در جلسه مشترک با مدیر کل نظارت برخدمات شهری مشهد به منظور بررسی تجارب این کلانشهر در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماند، کیفیت نظافت و رفت و روب در شهر مشهد را در بالاترین سطح کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد مهدی عزیزی در این بازدید افزود: خلاقیت و نوآوری گسترده در حوزه خدمات شهری، واقع گرایی در آنالیزهای برون سپاری و نظارت دقیق شهرداری مشهد باعث شده که این کلانشهر در بسیاری از حوزه ها در سطح کشور سرآمد باشد و همین موضوع باعث گردید تا در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماند به الگویی برای سایر کشور بدل شود.

وی ادامه داد: استفاده  از خودروهای مکانیزه و ادوات به روز، و توجه ویژه به ایمنی پاکبان ها در شهر مشهد، از موضوعاتی بود که در این سفر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات موفق کلانشهرهای ایران در زمینه مدیریت پسماند و الگو گرفتن از فعالیت های خلاقانه و نوآورانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چراکه در حال حاضر مدیریت پسماند یکی از دغدغه های اصلی کلانشهرهای دنیا است و استفاده از این تجارب، علاوه بر ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان، در کاهش تولید پسماندهای شهری نیز نقش موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز