خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی:

به خبرنگاران به عنوان افسران جهاد تبیین نیاز داریم/ خبرنگاران ستون‌های اصلی تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۶۸

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: به خبرنگاران به عنوان افسران جهاد تبیین نیاز داریم و امروز جنگ روایت بسیار حائز اهمیت است و روایتی که خبرنگاران انجام می‌دهد بسیار مهم است‌.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گلستان در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: گاهی روایت‌ها تفاوت چندانی ندارد ولی نگاره‌های که از سویی خبرنگاران مطرح می‌شود تفاوت معناداری دارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند انقلاب اسلامی را به بن بست بکشانند و ما می‌خواهیم جامعه ای ایرانی را در مسیر رسیدن به قله‌ها معرفی کنیم و این تصویر  باید اصحاب رسانه  به تصویر بکشانند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی ما را به عنوان یک فریضه تاکید کردند که روایت دقیق و عنوان واقعی مسائل کشور بپردازیم‌

اسماعیلی افزود: مشکلات وجود دارد و اراده بزرگی که در ملت ایران وجود دارد همه مسائل را حل می‌کند و ملت بزرگی که ۴۴ سال پیش انقلاب بزرگی چون انقلاب اسلامی را خلق کردند و قهرمانانه از آرمان‌ها دفاع کردند ستودنی است.

وی گفت: این جامعه را باید ستود نه اینکه ضعف‌ها و مشکلاتش را به رخش بکشیم، در موضوع خبر و رسانه به دنبال این هستیم که خبرنگاران و  اصحاب رسانه  به اعتلای اهداف انقلاب اسلامی کمک می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: دولت های مختلف طرح جامع حمایت از رسانه‌ها مطرح بوده و در دولت مردمی بدون هیاهو کار را در دو سه کارگروه پیش بردیم و خروجی آن در  کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسیده و سپس در دولت و در مجلس در این نظام جدید حقوق روشنی دارند و پروانه روزنامه‌نگاری خواهند داشت و از حداقلی حقوق برخوردار خواهند بود.

اسماعیلی یادآور شد: مجموعه صندوق هنر  پیگیر این کار است که  تسهیلات ویژه‌ای برای اصحاب رسانه در نظر بگیرد و کار مهمی است و امید داریم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم‌.

وی خبرنگاران را یکی از ستون‌های اصلی تشکیل تمدن نوین اسلامی برشمرد و افزود: ما به این عزیزان نیاز داریم و باید در این فضا به کارهای خود ادامه دهند و این نگاه در دولت و شخص رئیس جمهور نهادینه است.

این مقام مسئول تاکید کرد: به خبرنگاران به عنوان افسران جهاد تبیین نیاز داریم، یک سال از دولت سیزدهم گذشته و مشکلات زیادی مردم تحمل می‌کردند و دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات گذاشته است.

اسماعیلی افزود: در هفته گذشته در استان کرمان بودیم و در طوفان شن این سفر لغو نشد و ما خود را موظف به خدمت رسانی در همه بخش‌ها از جمله اصحاب رسانه داریم.

وی گفت: عضو دولت هستم و نسبت به همه طرح‌ها رای می‌دهم و به توسعه گلستان امیدوار هستم و این استان پیشانی حرکت منطقه‌ای دولت است و اگر دولت مشکل ارتباطات با همسایگان به ویژه آسیایی میانی را در دستور کار قرار داده یکی از استان‌های مورد توجه گلستان است.

این مقام مسئول افزود: امروز از مناطق مختلف و پروژه‌های مخالف بازدید کردند و برخی بیان می‌کنند که در شهرستان‌ها  امکانات فرهنگی نیست که در این سفر دنبال می‌شود.

اسماعیلی افزود: در دولت بنا گذاشتیم که پروژه جدیدی را آغاز نکنیم و تلاش می‌کنیم پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز