خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۵۰۵ متهم طی ۴۸ ساعت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۲۹

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح طی ۴۸ ساعت اجرا، که در نتیجه آن ۵۰۵ متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر بیان داشت: این طرح با بهره گیری از توان و ظرفیت ادارات و پایگاه های پلیس آگاهی در سطح استان خراسان رضوی با اولویت دستگیری محکومان متواری، متهمان تحت تعقیب و مبارزه با جرائم خشن و کیف قاپی، به مدت ۴۸ ساعت و با تعامل و هم افزایی پلیس های تخصصی و استفاده از ظرفیت تمامی توان عملیاتی انتظامی استان اجرا شد.

وی با بیان این که اجرای این گونه طرح ها تاثیر مستقیم بر کاهش جرم و افزایش احساس آرامش و امنیت عمومی مردم دارد اظهار داشت: این آسایش مرهون رعایت قانون و تلاش ماموران انتظامی در جهت برخورد با قانون شکنان است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که در این طرح ۲ روزه، ۵۰۵ متهم به سرقت، متهم تحت تعقیب قضائی، زورگیر، موادفروش و مالخر دستگیر شدند، افزود: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۸۸۸ فقره انواع سرقت و کیف قاپی، ۲۰ فقره کلاهبرداری و ۱۴ فقره جعل اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در پایان هدف از اجرای این طرح را پاسخگوئی به مطالبات مردم در خصوص ایجاد امنیت پایدار اعلام کرد و گفت: همکاری خوب شهروندان باعث شده تا ما در اجرای این گونه طرح ها موفق باشیم و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز