خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

جبران زیرساخت های مغفول مانده شهرستان فردیس را به جد در دستور کار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۲۱

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم که با اقداماتی ویژه در راستای جبران عقب ماندگی ها در حوزه های مختلف بویژه زیرساخت ها و سرانه ها در شهرستان فردیس، اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه بررسی موضوعات استان و بازدید از پروژه بیمارستان به آفرین، محل احداث آرامستان، پروژه کمربند جنوبی در فردیس که روز چهارشنبه صورت گرفت، افزود: این سلسله جلسات به منظور حل مشکلات و کاستی های این شهرستان تشکیل می شود.

وی ادامه داد: موضوع احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی سیمین دشت برای بازچرخانی آب و افزایش میزان بهره وری مورد بررسی قرار گرفت.

عبداللهی گفت: همچنین الحاق بخشی از لکه صنعتی مجاور شهرک صنعتی سیمین دشت که از مطالبات صاحبان صنایع است در جلسه مطرح شد.

وی افزود: احداث کمربندی جنوبی شهرستان فردیس جهت گره گشایی از ترافیک نیز به صورت تخصصی بازنگری و از محل پروژه بازدید شد.

استاندار البرز گفت: در خصوص اراضی شهرستان فردیس و اسناد ملکی آنها دغدغه هایی مطرح است که با تشکیل کارگروهی ویژه رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر کارگروهی برای حل مسائل شهرک ناز تشکیل می شود تا در رابطه با زیرساخت های این شهرک تدابیر لازم اتخاذ شود.

عبداللهی گفت: پروژه های بیمارستانی این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که روند آنها را به جد پیگیری می کنیم.

وی افزود: این شهرستان فاقد آرامستان است که این امکان مورد مطالبه جدی مردم و امام جمعه محترم است بنابراین جانمایی آن را در دستور کار داریم.

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم که با اقداماتی ویژه در راستای جبران عقب ماندگی ها در حوزه های مختلف بویژه زیرساخت ها و سرانه ها در شهرستان فردیس، اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز