خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

کشاورزان و دامداران خسارت دیده در سیل، مشمول دریافت تسهیلات می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۹۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای کمک به مردم در روستاهای سیل زده استان تمامی دستگاه ها و سازمان های استان و بویژه گروه های جهادی و مردمی پای کار هستند و تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد، این تلاش ها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع در بازسازی سازه‌های آسیب‌دیده از سیل و همچنین جبران خسارت‌های وارده به مردم، افزود: بر این اساس در استان البرز نیز دامداران و کشاورزان خسارت دیده می توانند از تسهیلات مربوطه برخوردار شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از مناطق استان که عملیات آبخیزداری در آنها صورت گرفته بود خسارات کمتری دیدند از این رو ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی استان باید در این رابطه اهتمام ویژه و لازم را داشته باشند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که مسیر اصلی رودخانه های دائمی و فصلی استان حفاظت و حراست شوند چراکه بیشترین خسارات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر طبیعی رودخانه ها است.

وی افزود: برای کمک به مردم در روستاهای سیل زده استان تمامی دستگاه ها و سازمان های استان و همچنین گروه های جهادی و مردمی پای کار هستند و تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد، این تلاش ها ادامه دارد.

استاندار البرز با ابراز همدردی با مردم خسارت دیده در سیل اخیر، گفت: در کنار مردم هستیم و برای جبران خسارات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز