خبرگزاری کار ایران

باند رسید ساز جعلی در کرمانشاه متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۵۳

اعضای یک باند که از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری می کردند در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با مراجعه چند شهروند به پلیس فتا استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی در سایت دیوار، شخصی با آنها تماس گرفته و ضمن جلب اعتماد با ارسال رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را واریز کرده است و پیامک توسط بانک ارسال نشده است کالا را تحویل گرفته است.

سرهنگ علی عباسی کسانی افزود: برابر اظهارات شاکیان و بررسی‌های فنی به‌عمل‌آمده مشخص شد کلاهبرداران از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی کلاهبرداری کرده و برای دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی این پلیس تمامی اعضای این باند که به‌صورت خانوادگی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از مردم خواست برای ارتباط و ارسال درخواست‌های خود تنها از را‌ههای ارتباطی اعلامی در رسانه‌های معتبر استفاده کنند و موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز