خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

کلاهبرداری 110 میلیاردی با حواله های جعلی یک شرکت تولید روغن خوراکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۱۰

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فرد کلاهبرداری که با واگذاری حواله های جعلی یک شرکت تولید کننده روغن خوراکی به ارزش 110 میلیارد ریال، اقدام به خرید یک منزل مسکونی کرده بود، در عملیات ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر اینکه فردی با ارائه حواله های جعلی یک شرکت تولید روغن گیاهی اقدام به خرید ملک شخصی وی کرده است، پرونده ای تشکیل و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، شاکی این پرونده در اواخر سال گذشته قصد فروش منزل شخصی خود در تهران را داشته که پس از انتشار آگهی فروش، فردی با وی تماس گرفته و ابراز تمایل برای خرید آن می کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار با ارائه 45 فقره حواله خرید از یکی از شرکت های تولید روغن گیاهی منزل شاکی را خریداری کرده و بلافاصله به شخص دیگری فروخته است.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: شاکی پس از سررسید موعد حواله های دریافتی جهت گرفتن اجناس مورد معامله به شرکت مذکور در یکی از استانهای جنوب غربی کشور مراجعه می کند. اما با پیگیری های به عمل آمده مشخص می شود این شرکت غیر فعال بوده و فرد کلاهبردار نیز از دسترس خارج شده است.

وی بیان داشت: پس از تحقیقات تکمیلی، متهم شناسایی شده و در اقدامی هوشمندانه فرد کلاهبردار در ساوه شناسایی و دستگیر شد. متهم به 110 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق ارائه حواله های جعلی جهت خرید منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز