خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس:

50 میلیون متر مکعب آب در استان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۴۰

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: در بارش های سیل آسای نیمه اول مردادماه بیش از پنجاه میلیون متر مکعب آب در استان مهار شد.

به گزارش ایلنا، سیاوش بدری گفت: در سامانه بارشی نیمه اول مردادماه 52 میلیون متر مکمعب آب در استان فارس مهار شد.
 
بدری گفت: در سامانه بارشی نیمه اول مردادماه معروف به مونسون بیش از 17 میلیون متر مکعب آب توسط سدهای در حال  بهره برداری و بیش از 35 میلیون متر مکعب اب توسط حوضچه های تغذیه مصنوعی مهار شد.
 
وی افزود: خوشبختانه  شرکت آب منطقه ای در بخش تغذیه مصنوعی کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است و تعداد 69 حوضچه تغذیه مصنوعی توسط شرکت احداث شده است.
 
بدوی با بیان اینکه در بارش های  نیمه اول مردادماه که بصورت سیل آسا نقاط زیادی از استان را تحت تاثیر قرار داد، اظهار داشت: در مجموع  بیش از 52 میلیون متر مکعب آب توسط سدهای در حال بهره برداری و  حوضچه های تغذیه مصنوعی مهار گردیده است.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گفت: در سیلاب های نیمه اول مرداد ماه علاوه بر بخش قابل توجهی که از طریق رواناب در پهنه دشت‌ها و کوهستان‌ها جذب سفره‌های آب زیرزمینی شده است بیش از 52 میلیون متر مکعب آب توسط سدها و حوضچه های تغذیه مصنوعی مهار شد.
 
در حال حاضر ذخیره آب پشت سدهای استان نزیک 50 درصد حجم کل آنها می باشد لذا کماکان میطلبد مردم خوب استان در بخش های شرب، بهداشت، صنعت، خدمات و کشاورزی نهایت سعی و تلاش خود را در مصرف بهینه آب داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز