خبرگزاری کار ایران

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۹۴

مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده است: تردد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) عادی و روان است.

همچنین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد تا شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ امروز چهارشنبه تا ساعت ۰۶:۰۰ صبح شنبه مورخ ۲۹ مرداد ازجاده‌های کرج _ چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

۲. سواری:

۲.۱-جاده کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ جمعه ۲۸ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران، یک‌طرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ جمعه مورخ این هفته از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء)، یکطرفه انجام می‌شود.

۳. نقلیه سنگین (به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج _ چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز:

الف) تردد همه تریلر‌ها همچنان ممنوع است.

ب) تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و نیز از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه، (۲۷ و ۲۸ مرداد) از جاده هراز ممنوع است.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور بستگی به افزایش حجم تردد در جاده‌ها داشته و در صورتِ وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها انجام نخواهد شد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱. جاده هراز (محدوده‌های پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور)، واقع در مازندران، همچنان تا ۲۰ شهریور امسال از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۸ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه و از ۸ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۱، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌‌شود.

۲. محور تهران _ فیروزکوه (رفت و برگشت)، واقع در استان تهران، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۹ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه و ۹ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تست و کالیبراسیون سامانه ثبت تخلف منصوبه، از کیلومتر ۵ قبل از گل آهک تا کیلومتر ۲ قبل از راهدارخانه گدوک، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام خواهد شد.

۳. جاده کرج _ چالوس، واقع در استان البرز، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ روز‌های شنبه، ۹ الی ۱۶ روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه و ۹ الی ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظتی میکرو سر فیسینگ، محدوده تونل‌های شماره ۵ و ۱۱ و محور اصلی به طول ۱۰ کیلومتر، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴. محور تهران _ فیروزکوه، واقع در استان تهران، تا ۱۰ شهریور امسال، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ روز‌های شنبه، ۹ الی ۱۷ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه و ۹ تا ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۴، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌‌پذیرد.

۵. جاده تهران _ فیروزکوه، واقع در استان تهران، تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روز‌های شنبه، ۸ الی ۱۸ روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه و ۸ الی ۱۲ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت (اسلاری سیل)، از کیلومتر ۷۴ الی کیلومتر ۱۴۴، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط اجراغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز