خبرگزاری کار ایران

باید در صنعت دخانیات از رقبای خود یک گام جلوتر باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۹۹

مدیدعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: باید همه تلاش کنیم تا با کار مضاعف کیفیت محصولات خوب و همراهی و همدلی ما سهم خود را از مافیا و بیگانگان پس بگیریم.

به گزارش ایلنا، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در حاشیه مراسم افتتاح خط جدید سیگارت  بهمن نانو سیلور ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برخی رفتارهای نادرست در صنعت دخانیات کشور گفت: در طول چند ماه تلاش شد تا اشتغال، تولید و افزایش بهره وری را رقم بزنیم که این باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت مولفه‌های مختلفی دارد، یکی از این مولفه ها اراده مدیران و برنامه‌ریزی و تدبیر و بخش مهمتر همراهی هماهنگی و پذیرش و کارکنان است و به جز همراهی بدنه ممکن نخواهد بود.

عامریان با بیان اینکه با یک عقب ماندگی تاریخی در صنعت دخانیات کشور رو به رو هستیم، خاطرنشان کرد: باید سهم بازاری که در صنعت دخانیات از دست دادیم را پس بگیریم و این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان دلسوز صنعت دخانیات کشور ممکن خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد  با اشاره به خط تولید سیگارت جدید در ارومیه گفت: در  آذربایجان غربی تمام زیرساخت ها برای جهش فراهم است تا بتوانیم مجتمع ارومیه را به مجتمع یک کشور تبدیل کنیم چون تمام زیرساخت‌های تولید، عرضه و صادرات فراهم است.

عامریان  تصریح کرد : تلاش داریم تا هر ساله ظرفیت تولید را افزایش دهیم تا عقب‌ماندگی‌های ٨ ساله جبران شود.

وی همچنین با تأکید بر بهره گیری از فنآوری های نوین مبتنی بر دانش افزود: ارتقاء سطح کیفی محصولات باید یک راهبرد اساسی شرکت دخانیات باشد، که این رویکرد در شرکت با تدبیر و هوشمندی مدیریت جدید آغاز شده است و باید ادامه داشته باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه باید از رقبای خود یک قدم جلوتر باشیم، گفت: ما آمدیم که خط شکن باشیم و موانع و مشکلات را بشکنیم و پیروز شویم و اشخاصی که فکر می‌کنند می‌توانند در مقابل ما مقاومت کنند بدانند ما برای همه چیز آماده‌ایم و فقط به سربلندی اقتصاد کشور فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز