خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله استان:

حمل آرد در قزوین صرفا از طریق شرکت‌های مجوز دار مجاز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۸۲

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: با ساماندهی حمل آرد در استان قزوین این فعالیت صرفا از طریق شرکت‌های حمل و نقل مجوز دار از سمت راهداری و تعاونی روستایی امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد ایزدی با اشاره به ساماندهی حمل آرد در استان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، ساماندهی حمل آرد یکی از ضرورت‌ها بود که اجرا خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قزوین ادامه داد: در سه شهرستان استان حمل آرد از طریق تعاونی روستایی و در سه شهرستان دیگر هم از طریق  واحدهای حمل و نقل مجوز دار از سمت راهداری انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح در دوره بعدی تخصیص سهمیه آرد که حدود یک تا دو ماه آینده خواهد بود اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با اجرا شدن این طرح ضمن پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه، نکات بهداشتی نیز بیشتر رعایت خواهد شد و به این نیاز داریم که خودروهای حمل آرد سایر مواد را حمل نکنند و صرفا برای آرد به کار گرفته شوند.

وی اظهار کرد: همچنین در این طرح ضمن نظارت به رانندگان، خودروها مجهز به جی پی اس خواهند بود تا نظارت کامل بر حمل آرد داشته باشیم.

ایزدی ادامه داد: قیمت حمل آرد هم با هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری درحال بررسی است و به ازای حمل هر کسیه آرد محاسبه خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر در ماه حدود 10 هزار تن آرد یارانه‌ای در بین نانوایان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز