خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور؛

با موضع اقتدار دنبال مذاکره با عزت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۳۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما به تعبیر سردار دل‌ها شهید سلیمانی ملت امام حسین و ملت شهادتیم و از موضع عزت و اقتدار بدنبال مذاکره با عزت هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، یادواره شهید رضا طاهرخانی، شهید شاخص رسانه استان قزوین با حضور حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، مسئولان و مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سالن امام علی(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان برگزار شد.

سید محمد حسینی در این مراسم بیان کرد: جنگ در جبهه جنگ نرم است و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری در این میدان فداکاری و ایثار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: برای تداوم انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوانان انتقال یابد

و اگر این فرهنگ به فراموشی سپرده شود به حاشیه خواهیم رفت و روحیه فداکاری نه تنها در جنگ میدانی بلکه باید در جبهه جنگ نرم هم باشد و در این راه باید از آبرو و اعتبار استفاده کرد.

وی با اشاره به تلاش رئیس جمهور در رفع مشکلات جامعه افزود: رئیس جمهور از آبروی خود مایه گذاشت، باید افرادی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند تقدیر شوند و در این راستا خبرنگاران با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان ببندند و اهداف آن‌ها را تبیین کنند.

این مسئول اضافه کرد: رئیس جمهور در شرایطی کشور را در دست گرفت که مشکلات تحریم و کرونا در وضعیت بحرانی بود اما رئیس جمهور با تمام توان به دنبال رفع مشکلات مردم است و به دنبال سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است.

وی عنوان کرد: با تدبیری که صورت گرفت گندم مدیریت و کشور کنترل شد و با حفظ و انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها، کشور دچار قحطی گندم نشد و رئیس جمهور با تمام توان به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است و دولت در هفته دولت گزارشی از اقدامات خود در طول یک سال را ارائه خواهد داد که قطعا مایه امیدواری مردم است؛ لذا از رسانه‌ها می‌خواهیم واقعیت‌های جامعه را به مردم بگویند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز