خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

نظارت و بازرسی حوزه آرد و نان در قزوین تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۷۴

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وظیفه نظارت و بازرسی حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها بر عهده این سازمان است و این نظارت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی با بیان این مطلب افزود: حسب قانون، وظیفه نظارت و بازرسی در حوزه تولیدات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی و در استان‌ها نیز به سازمان جهادکشاورزی استان‌ها واگذار شده که بر این اساس جهاد کشاورزی نسبت به نظارت کامل و بازرسی در حوزه تولید، توزیع و مصرف بخش کشاورزی اقدام می‌کند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: یکی از حوزه‌های محول شده به جهاد کشاورزی استان‌ها، حوزه آرد و نان است و تصمیماتی که در این حوزه گرفته می‌شود در قرارگاه تنظیم بازار استان طرح، بررسی و تائید نهایی می‌شود و در موارد خاص لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه گاها تعداد اندکی از نانوایان استان نسبت به بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی در حوزه آرد و نان گلایه‌مند هستند اظهار کرد: مجموعه جهاد کشاورزی از دوران بعد از انقلاب اسلامی تشکیل و هدف از ایجاد آن در بدو تاسیس دفاع از حفظ استقلال و آب و خاک این مرز و بوم بوده و در حال حاضر نیز در این حوزه خود را موظف به حفظ و حراست از منافع مردم، تنظیم بازار و جلوگیری از پایمال شدن حقوق عامه مردم و مصرف کنندگان می‌داند.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا در اجرای وظایف ذکر شده با همکاری و هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها که رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان مربوطه نیز هستند نسبت به بررسی موارد تخلف خاص در این حوزه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز