خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی کرج خبر داد:

اطفای نود و هشت مورد حریق و انجام صد و بیست و یک نجات در هفته ای که گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۹۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به حوادث هفته گذشته گفت: در حوادث شهر کرج، ۴۷ مورد نجات یافته و ۶ نفر مصدوم امداد رسانی شد که یک نفر نیز منجربه فوت شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد جمشیدی با اشاره به حوادث هفته گذشته اظهار کرد: طی این مدت باحضور ۹۶۷ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۴۱۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۹۸ مورد حریق و ۱۲۱ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با عنوان اینکه ۹۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، گفت: در هفته ای  که گذشت ۴۷ مورد نجات یافته، ۶ مصدوم و یک نفر فوتی در حادثه هایی که رقم خورد دچار سانحه شدند.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی،بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۹ حریق و ۹ حادثه ایستگاه ۱۱۰ با ۱۰ حریق و ۴  حادثه ایستگاه ۱۱۴ با ۷ حریق و ۵ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود:در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲ مورد صدور جواز و  ۱۱ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۵۲ نفر کارشناس صادر گردید.

جمشیدی اشاره کرد: صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۴ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر،ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲۴ مورد و تعداد ۱۹ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۱۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش های آتش نشانان و همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز