خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حج و زیارت خبر داد؛

از فردا اعزام‌ زائران به عتبات از مرز خسروی آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۳۲

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور، با اعزام دو کاروان زائران، مرز خسروی به‌صورت رسمی از 23 مرداد بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی در بازدید از زیرساخت های مرز خسروی، با اشاره به سفر خود به کشور عراق، اظهار کرد: پس از این سفر که به منظور بررسی و بازدید از امکانات و زیرساخت های خدمات رسانی به زائرین صورت گرفت، از بغداد به صورت زمینی به مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آمدیم.

وی با مناسب خواندن این مسیر برای سفر زائرین عتبات عالیات، افزود: در آنسوی مرز، عراقی ها حدود 48 گیت برای پذیرش زائران اربعین و کاروان‌های رسمی حج و زیارت آماده کرده‌اند و در این سوی مرز هم 58 گیت مستقر شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امکانات خوبی در داخل مرز خسروی برای پذیرش زائران فراهم شده است، گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائران به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تا پیش از شروع اربعین، کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت از این مرز زائران را به عتبات عالیات اعزام می کنند، خاطرنشان کرد: 16 محرم مصادف با 23 مرداد دو کاروان تحت نظارت سازمان حج و زیارت از این مرز عبور خواهند کرد تا بصورت رسمی شاهد بازگشایی آن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز