خبرگزاری کار ایران

بازگشایی خیابان مدرس کرمانشاه پس از چند روز مسدودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۶۴

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت : بخشی از خیابان مدرس کرمانشاه که به دلیل ریزش تونل در حال ساخت قطار شهری مسدود شده بود، بازگشایی شده و ایمنی کامل این مسیر تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حمید اعتصام‌فر گفت: بخشی از خیابان مدرس کرمانشاه که به دلیل ریزش تونل در حال ساخت قطار شهری مسدود شده بود، چند روزی است که بازگشایی شده و بنابر اعلام مسئولان برخلاف برخی از جوسازی‌ها ایمنی کامل این مسیر تأمین شده و مشکلی برای تردد مردم وجود ندارد.

وی عنوان کرد: از زمان ریزش تا ایمن کردن آن به طور مستمر خیابان مدرس با دستگاه‌های خاص و ویژه که حساسیت بسیار بالایی دارند پایش می‌شد و هیچ گونه نشست، لرزش و مشکلی در این خیابان ایجاد نشد و مردم می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول  گفت: برای ادامه پروژه باید تدابیر خاصی اندیشیده شود، زیرا در صورت ادامه کار ممکن است ریزش تونل چندین بار اتفاق بیفتد، به همین دلیل حفاری در این قسمت تا مدتی و شاید یک ماه دیگر متوقف می‌شود تا تدابیر فنی برای آن اندیشیده شود، اما کار حفاری از سبزه میدان ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: از سه راه ۲۲ بهمن تا مسجد جامع حدود ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ متر تونل کار شده و ریزش تونل برای نخستین بار نبوده و حداقل ۶ مرتبه دیگر در حجم و مکان‌های مختلف رخ داده است، اما این ریزش به دلیل قرار گرفتن در بافت فرسوده و تاریخی و نشت آب زیاد از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: مردم نگرانی برای تردد نداشته باشند، زیرا اکنون خیابان مدرس ایمنی لازم و کافی را دارد و در صورت ادامه کار تدابیر لازم فنی اندیشیده خواهد شد.

در ۱۶ تیرماه امسال پروژه حفر تونل قطار شهری با یک زون ناپایدار در قطعه دوم تونل در کیلومتر ۸.۸۷۵ در عمق ۲۹ متری مواجه شد و ریزش در این بخش سبب شد مسئولان استانی تصمیم به مسدود کردن خیابان بالای این تونل بگیرند.

در این اتفاق بخشی از سقف تونل جدا شد و حجم زیادی از آب نیز نشت کرد؛ به همین دلیل در جلسه ستاد بحران مقرر شد مسیر میدان آزادی تا مسجد جامع برای مدتی مسدود شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز