خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سازمان قطار شهری کرمانشاه:

ریزش تونل قطار شهری خسارت جانی و مالی نداشت/ برای حفظ ایمنی بیشتر، خواستاری مسدود شدن خیابان مدرس شدیم/نشست در حفاری تونل طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۲۹

معاون اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ریزش خیابان مدرس تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،غلام رضایی در حاشیه بازدیدی که خبرنگاران از تونل قطار شهری کرمانشاه ، توضیح  در این خصوص عنوان نمود و گفت:  : از صبح پنجشنبه ما با یک زون ناپایدار در قسمت تونل قطعه دوم قطار شهری کرمانشاه در کیلومتر ۸/۸۷۵ در عمق ۲۹ متری مواجه شدیم که بلافاصله مورد رصد مشاوران قرار گرفته و با نشست سنجی مدام در هر دو ساعت یکبار کنترل نشست انجام شد.

وی بابیان اینکه در بعد از ظهر روز پنجشنبه به مرحله‌ای از یک خطر و هشدار رسیدیم افزود: متعاقب  این مسئله استاندار، شهردار و فرماندار به سرعت پای کار حاضر شدند و با تشکیل جلسه ستادبحران در اولین ساعات بامداد روز جمعه در محل کارگاه وضعیت میدانی را رصد کردند.

معاون اجرایی سازمان قطارشهری با اشاره به مسدود کردن خیابان مدرس حد فاصله ابتدای خیابان مدرس تا سه راه نواب جهت حفظ ایمنی شهر و جان شهروندان تصریح کرد: امیدواریم با این کار تیم فنی بتوانند هرچه سریعتر معضل را ریشه یابی کرده و در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به شهروندان اطمینان داد صبح جمعه جلسه ای در تهران توسط عوامل فنی و بهترین مشاوران کشور برگزار شده که به طور ویژه مسئله را مورد بررسی قرار داده و بهترین راهکار را در کمترین زمان برای ایمن‌سازی این قسمت تونل ارائه می دهند.

 رضایی ادامه گفت  : در بحث تونل سازی ما همیشه با ریزش و نشست مواجه می شویم.در طول حفاری این تونل هم طی این دو سال همواره این مشکل وجود داشته اما به لحاظ اینکه تونل در بافت اصلی شهر،در خیابان مدرس و مقابل مسجد جامع قراردارد و نیز به دلیل زون ناپایدارکه منجربه حجم ریزش بیشتری نسبت به دفعات قبل شده،شرایط ویژه و حساس تراست.

وی اظهارامیدواری کرد طی دو سه روزآینده ازوضعیت بحرانی عبور کرده و کارگاه حفاری تونل دروضعیتی نرمال به کار خود ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز