خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه داراب مطرح کرد؛

سهم اعتبارات داراب در سال جاری ۱۳۲ میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۹۲

فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: سهم اعتبارات شهرستان از محل های نفت و گاز ، استانی، توازن و در اختیار نماینده نزدیک به ۱۳۲ میلیارد تومان بوده و تلاشمان این بوده که با کارشناسی دقیق ، اولویت سنجی و در نظر گرفتن انتظارات سطح شهرستان، اعتبارات بطور عادلانه و منطقی توزیع شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد سعدی امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی داراب افزود:  از مجموع اعتبارات ذکر شده قریب ۵۲ میلیارد تومان از سهم ۳ درصد نفت و گاز، ۳۷ میلیارد تومان اعتبار استانی، ۳۳ میلیارد تومان توازن و ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده و فرمانداری ویژه شهرستان داراب است.

فرماندار داراب و معاون استاندار فارس در ادامه گفت: اولویت های اصلی شهرستان در تقسیم اعتبارات مربوط به حوزه های  آب ، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن و گردشگری  است که ۴۰ درصد از اعتبارات نفت و گاز به این حوزه ها اختصاص خواهد یافت. 

فرماندار ویژه داراب اولویت بندی درست و بجا را یکی از نکات بسیار مهم در حل مشکلات شهرستان دانست و اظهار داشت: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه ریزی دقیقی برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز