خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۸۰ درصدی تعاونی های اصفهان در جشنواره تعاونی های برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۸۰

314 شرکت تعاونی و اتحادیه از سراسر استان اصفهان در جشنواره تعاونی‌های برتر 1401 شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، جلسه انتخاب تعاونی های برتر سال 1401با حضور اعضای کارگروه علمی - اجرایی راهبری برگزاری هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست بر اساس حد نصاب امتیاز اعلام شده از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی‌ های حائز 600 امتیاز به بالا به عنوان برتر ملی و تعاونی‌ های حائز امتیاز 400 و بالاتر به عنوان برتر استانی امکان انتخاب پیدا می‌کنند.

در این جشنواره 4 شرکت تعاونی واتحادیه امتیاز 700 و بالاتر و 12 شرکت تعاونی و اتحادیه امتیاز 600 و بالاتر را در استان کسب نموده اند.

پس از بررسی و تبادل نظر اعضاء در مورد وضعیت و امتیازات شرکت های تعاونی در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون، 17 شرکت تعاونی و اتحادیه برتر جهت اعلام به وزارت متبوع انتخاب شدند.

جشنواره سراسری تعاونی ‌های برتر با هدف انتخاب و معرفی تعاونی های الگو و برتر به منظور ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه های موفق تعاونی برگزار می شود تا توانمندی های بالقوه بخش تعاون را به تصویر ‌کشیده و در راستای بهبود نگرش ‌های عمومی نسبت به بخش تعاونی مؤثر واقع شود.

به هنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی درهفدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور به صورت الکترونیک و از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشورtaavoni.mcls.gov.irhttps://  از 3 خرداد آغاز شد و تا 16تیر ماه جهت تکمیل پرسشنامه جشنواره ادامه داشت.

در این جشنواره شهرستان های اصفهان با 36 و کاشان با 31 شرکت تعاونی بیشترین وشهرستان های نطنز و بادرود هریک با 2 شرکت تعاونی کمترین آمار ثبت نام تعاونی ها برای شرکت در جشنواره تعاونی های برتر را داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز