خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده استاندار از شرکت توزیع برق و آب منطقه ای گیلان / تأکید عباسی بر لزوم بهره گیری از اقدامات جهادی مدیریت آب کشاورزی و برق در برنامه ریزی سال های آتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۲۲

استاندار گیلان امروز به صورت سرزده از شرکت های توزیع برق و آب منطقه ای گیلان بازدید و ضمن گفت و گو با مراجعان و کارکنان، بر لزوم مستندسازی اقدامات جهادی مدیریت مطلوب توزیع آب کشاورزی و برق و بهره گیری در برنامه ریزی سال های آتی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی به صورت سرزده از شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع برق گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

عباسی ضمن بازدید از بخش های مختلف این دو شرکت و بررسی مشکلات مطرح شده از سوی مدیران و کارکنان دو مجموعه، با مراجعان نیز به گفت و گو پرداخت.

استاندار گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، بازدیدهای امروز را در راستای اجرای سیاست های دولت و تداوم شیوه رئیس جمهوری دولت مردمی سیزدهم خواند و گفت: بازدید سرزده امروز که با روز ملاقات عمومی مصادف شده ، فرصت خوبی برای بررسی میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات مسئولان و شیوه پاسخگویی به مطالبات آنان است.

 وی عملکرد شرکت توزیع برق گیلان در سالجاری را قابل قبول ارزیابی کرد و با اشاره به میزان خاموشی ها در تابستان گذشته، گفت: تغییر ساعت کار ادارات ، نهادها و سازمان های استان و نیز اجرای سیاست های تشویقی در حوزه مصرف برق طی تابستان امسال، منجر به مدیریت مطلوب در روند توزیع برق و کاهش خاموشی ها در نقاط مختلف استان شد.

 استاندار گیلان با تقدیر از همکاری مردم در مصرف بهینه برق ، اصلاح الگوی مصرف و تولید محتوای مناسب در این حوزه را اقدامی اثربخش برای پایداری انرژی دانست و افزود: با هم افزایی و گسترش تعاملات بین دستگاهی و اجتماعی شاهد تحقق توسعه در کشور خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به بازدید خود از شرکت آب منطقه ای گیلان و روند خوب خدمات رسانی و پاسخگویی در این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش 50 درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب ، تلاش های بسیاری برای مدیریت و تامین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تامین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان، تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات موثری در جهت توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

 عباسی بر لزوم مستندسازی اقدامات انجام شده سالجاری در حوزه آب کشاورزی و برق تاکید و تصریح کرد: باید از اقد امات صورت گرفته با روحیه انقلابی و عزمی جهادی ، مستندی تهیه و به عنوان کارنامه و پایه ای برای برنامه ریزی در سال های آتی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز