خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

سیلاب در پشت سد کمندان ازنا متوقف و کنترل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۰۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: حجم آب سیلاب در پشت سد کمندان متوقف و کنترل شد.

به گزارش ایلنا، داریوش حسن نژاد اظهار داشت: بارندگی‌های شب گذشته در بالا دست سد کمندان دهانه آبگیر آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز بسته شد و خساراتی به تصفیه خانه‌های الیگودرز و ازنا و مزرعه پرورش ماهی وارد شد ولی خوشبختانه در پایین دست سد هیچگونه خسارتی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: سیلاب با دبی حدود ۴۰ تا ۵۰ متر مکعب در ثانیه با توجه به شیب منطقه و سرعت بالا، حجم رسوبات زیادی را با خود حمل کرده بود و با قطع شدن درختان دریچه‌های آبگیر تصفیه خانه‌های الیگودرز و ازنا بسته شده بودند.

حسن نژاد افزود: حجم آب سیلاب در پشت سد کمندان متوقف و کنترل شد و اکنون کارکنان شرکت آب منطقه ای در منطقه حاضر بوده و تجهیزات و امکانات پیمانکار را به منطقه اعزام و مشغول بازگشایی دریچه‌های آبگیر هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: بدلیل بالا بودن حجم رسوبات رودخانه و کدورت آب، در حال حاضر امکان انتقال آب به داخل شبکه آب شرب ازنا و الیگودرز وجود نداشته و به محض کاهش کدورت، دریچه ها باز و آب به تصفیه خانه فرستاده خواهد شد.

حسن نژاد افزود: متاسفانه بر اثر سیلاب ایستگاه هیدرومتری شرکت هم دچار آسیب و خسارت شده و کار بازسازی و لایروبی رودخانه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز