خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۵ درصدی تردد در جاده‌های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۰۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۲۵ درصدی تردد در چهارماهه ابتدای امسال خبرداد و گفت: متوسط تردد روزانه استان همدان در چهار ماهه ابتدای امسال ۶۴۳ هزار تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، صفر صادقی راد اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدای سال گذشته ۵۱۵ هزار تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه پرترددترین محور استان محور همدان-بهار بوده است، تصریح کرد: محور همدان-بهار ۱۲ درصد از ترددهای استان را به خود اختصاص داده و پرترددترین محور استان است.

مدیرکل راهداری همدان با اشاره به اینکه وسایل نقلیه سنگین نیز ۱۵ درصد ترددهای استان را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: متوسط تردد روزانه ورودی به استان همدان در سال‌جاری ۶۱هزار و ۱۵۰ تردد و متوسط تردد روزانه خروجی استان ۶۱ هزار و ۶۵۰ تردد بوده است.

صادقی راد با بیان اینکه متوسط ترددهای ورودی و خروجی استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته است، تصریح کرد: متوسط ترددهای روزانه ورودی استان در چهارماهه ابتدای سال گذشته ۴۸ هزار و ۹۰۰ و متوسط ترددهای روزانه خروجی استان ۴۹هزار و ۴۰۰ تردد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز