خبرگزاری کار ایران

عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ۴۴ کیلومتر از جاده‌های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۸۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ۴۴ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، صفر صادقی‌راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهداری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ویژگی شاخص توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود سفر گردشگران و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: همدان از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پررفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی از جمله فعالیت‌های مهم به شمار می‌رود از این رو عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی از سویی و حمل و نقل تولیدات کشاورزی از سوی دیگر عنوان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

صادقی‌راد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه‌گیری و روکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی استان در دست اقدام است که تاکنون حدود ۴۴ کیلومتر از این محورها انجام شده است.

وی یادآور شد: اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های استان تا پایان فصل کاری(قبل از سرد شدن هوا) در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز