خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تثبیت اراضی ملی قزوین با جدیت دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۸۵

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ارتقا رتبه استان قزوین در حوزه حدنگاری و رفع تداخلات اراضی از ۲۶ به چهارم کار چشمگیری است که به دلیل عزم جهادی رئیس سازمان جهان کشاورزی استان قزوین میسر شده و تثبیت اراضی ملی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی صبح امروز در نشست قرارگاه رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: عزم جهادی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به انجام رفع تداخلات اراضی سرعت بخشیده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: صدور سند مالکیت کشاورزی و تثبیت اراضی ملی که از ماحصل این کمیسیون‌ها منتج می‌شود، اقدام بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: هرکجا که حرف از مالکیت و ثروت باشد، امکان لغزش و فساد وجود دارد که توجه به این مهم باید سرلوحه کار کارشناسان حوزه رفع تداخل اراضی قرار گیرد و امانت دار خوبی در این حوزه باشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم در این جلسه گفت: امسال در هفته قوه قضاییه رعایت اجرای قانون حدنگار مورد تاکید رهبری قرار داشت و ما هم باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حسین رجبی اضافه کرد: باید اولین استانی باشیم که در اجرای فرمان مقام معظم رهبری رتبه نخست کشور را به در حوزه رفع تداخل اراضی و حدنگاری به دست آوریم.

وی تاکید کرد: در حوزه رفع تداخل اراضی و حدنگاری اقدامات بسیار خوبی انجام شده که برای رسیدن به نقطه هدف نیازمند سرعت بخشیدن به آن هستیم و انجام این کار با هدف رفع اختلافات محلی باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز