خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد؛

آب سد طالقان وارد مخزن آب شهر آبیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۷۰

استاندار قزوین با انتشار توئیتی از ورود آب سد طالقان به مخزن آب شهر آبیک و پایان چشم اتظاری چندین ساله مردم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین از محقق شدن وعده‌ای خبر داد که پس از سال‌ها به چشم‌انتظاری مردم آبیک پایان داد.

او در توئیت خود نوشتک «آب سد طالقان امروز وارد مخزن آب شهر ابیک شدف آب باکیفیت و گوارا بزودی در دسترس شهروندان صبور و عزیز آبیک قرار خاهد گرفت. مدیون مردمیم و ممنون همه کسانی که برای انجام این خدمت نقش داشته‌اند.»

آب شرب سالم، دغدغه‌ و مطالبه اصلی سال‌های اخیر مردم آبیک بود که برای رسیدن به آن منتظر تکمیل طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک بودند، طرحی که بارها برای تکمیل آن قول‌هایی داده شد اما محقق نشد.

با استقرار دولت سیزدهم، تلاش برای دریافت منابع مالی جهت تکمیل طرح انتقال آب به آبیک تبدیل به یکی از کارویژه‌های استان شد که محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در اسفندماه سال ۱۴۰۰ با انتشار توئیت از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح خبر داد.

اختصاص منابع مالی و اهتمام مسئولان استانی موجب تسریع در روند تکمیل طرح آبرسانی شد و امروز در میانه‌ مرداد ماه، آب وارد مخزن آب شهر آبیک شد تا پایانی بر چشم‌انتظاری مردم آبیک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز