خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

تجمع پزشکان در یک محدوده عامل اصلی ترافیک مرکز شهر است/ کرمانشاه به شدت "پارکینگ" نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۵۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه، از تجمع پزشکان در محدوده پارکینگ شهرداری به عنوان عامل اصلی ترافیک در بافت مرکزی شهر کرمانشاه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حجت الله عزیزی با اشاره به افزایش روزافزون ترافیک در بافت مرکزی شهر کرمانشاه، گفت: عوامل مختلفی از جمله عرض کم معابر اصلی و افزایش خودروهای شخصی در این زمینه دخیل است، اما در میان عامل اصلی ترافیک تجمع پزشکان در محدوده پارکینگ شهرداری است.

وی افزود: در طول هفته به دلیل تجمع پزشکان در این محدوده شاهد ترافیک شدید هستیم، اما روزهایی که فعالیت پزشکان تعطیل است، ترافیکی در این محدوده نداریم.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه گفت: فرهنگ سازی در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هم در این زمینه چندان کارساز نیست، چرا که بسیاری از بیماران مراجعه کننده از شهرستانها و استا‌ن‌های اطراف هستند و به ناچار با وسیله شخصی خود تردد می کنند.

عزیزی با تاکید بر لزوم جابجایی پزشکان از این محدوده گفت: باید در زمینه رفع معضل ترافیک پارکینگ شهرداری فکر و اقدام اساسی صورت گیرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه در خصوص معضل کمبود پارکینگ در محدوده مرکزی شهر هم گفت: متاسفانه در این زمینه کمبود شدید داریم و نیاز است پارکینگ های بیشتری احداث شود.

وی افزود: در حال حاضر سه تا چهار پارکینگ سرپوشیده و چند پارکینگ روباز داریم که به هیچ عنوان جوابگوی خوروها در بافت مرکزی شهر نیست.

عزیزی گفت: مشکل کمبود پارکینگ فقط به مرکز شهر محدود نمی شود و در شهرک هایی هم که بازار فعال دارند، مشکل کمبود پارکینگ داریم.

وی با تاکید بر لزوم احداث پارکینگ های بیشتر بویژه پارکینگ طبقاتی، گفت: در حال حاضر دو تا سه پارکینگ طبقاتی داریم و اگر بتوانیم این نوع پارکینگ ها را گسترش دهیم، تا حدی مشکل بافت مرکزی شهر رفع می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه پارکینگ ، نیاز است فرهنگ سازی جدی از سوی رسانه ها درخصوص استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز