خبرگزاری کار ایران

تفاهم همکاری و تبادل تجربیات بین انجمن بتن البرز و شهریار استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۰۷

نشست مشترک رئیس و اعضای انجمن بتن استان البرز با انجمن بتن شهریار استان تهران به منظور استفاده از تجربیات و توانمندی در حوزه بتن و فراورده های ساختمانی در محل انجمن بتن شهریار بر گزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز در نشست مشترک رئیس و اعضای انجمن بتن استان البرز با انجمن بتن شهریار استان تهران که به منظور استفاده از تجربیات و توانمندی در حوزه بتن و فراورده های ساختمانی  در محل انجمن بتن شهریار برگزار شد، اعضای هئیت مدیره انجمن های البرز و شهریار دیدگاه های خود را در خصوص فروش ، برنامه ریزی برای روزهای تعطیل ، مقاوم سازی و... بحث و تبادل نظر کردند.

مهدی کیهانی رئیس انجمن بتن استان البرز تبادل تجربیات را بین تهران و البرز در حوزه بتن و مقاوم سازی بسیار مهم بیان کرد و گفت ما این آمادگی را داریم که همکاری های خود را گسترش و تداوم این نشست ها را برای بهره وری بیشتر داشته باشیم .

 کیهانی به جایگاه آزمایشگاه وامکانات فنی  ونقش آن در کنترل کیفی پروژهای عمرانی استان  اشاره کرد و خواستار ایجاد زمینه همکاری و حمایت و همراهی آزمایشگاه ها در بخش های مختلف متناسب با نیاز وظرفیت ها و امکانات موجود در دو مجموعه را مورد تاکید قرار داد.

وی آمادگی آزمایشگاه های بتن استان البرز  را به ایجاد زمینه همکاری با انجمن بتن شهریار ومراکز تولید بتن آماده در زمینه های مختلف کاری از جمله درتهیه طرح اختلاط بتن و آزمایشهای کنترل کیفی دوره ای ازمصالح ونمونه های بتن واحد های تولیدی وبرگزاری دوره های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره ای اعلام نموده وتاکید داشتند که انجمن بتن به گونه ای برنامه ریزی نماید که از توانمندی یکدیگر هرچه بیشتر در مسیر ارتقاء سطح کیفی مرکز تولید بتن آماده استفاده شود و امیدواریم با همکاری دو مجموعه در آینده شاهد اقدامات خوب و اثر بخشی باشیم.

در ادامه این نشست سایر اعضای هیئت مدیره انجمن بتن به بیان نقطه نظرات و مشکلات کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز