خبرگزاری کار ایران

تلاش شبانه‌روزی مخابرات منطقه هرمزگان جهت پایداری ارتباطات بعد از وقوع سیل اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۶۲

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل اخیر در برخی از روستاهای استان ، فیبر نوری در مسیر توکهور شهرستان میناب و طاشکوئیه شهرستان حاجی آباد قطع شد که با حضور و اقدام به موقع تیم‌های فنی مخابرات منطقه هرمزگان، ارتباطات مجدداً برقرار شده است.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، در پی بارش شدید باران و وقوع سیل اخیر در برخی از روستاهای استان ، فیبر نوری در مسیر توکهور شهرستان میناب و طاشکوئیه شهرستان حاجی آباد قطع شد که با حضور و اقدام به موقع تیم‌های فنی مخابرات منطقه هرمزگان، ارتباطات مجدداً برقرار شده است.

همچنین با تجهیز سایت ها به دیزل ژنراتور اضطراری و نصب باتری پشتیبانی، پایداری شبکه سایتهای همراه اول در این مناطق برقرار است. 

در حال حاضر نیز کارشناسان فنی مخابرات منطقه در حالت آماده‌باش کامل هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از استان ، جهت ترمیم و برقراری مجدد ارتباط اقدام خواهند کرد.

نسل سوم همراه اول (3G ) در مسیر دو راهی سیاهو  وارد مدار شد 

 مهدی حیدری مدیر منطقه با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: با تلاش متخصصین حوزه ارتباطات سیار منطقه هرمزگان و در راستای توسعه و ارتقاء شبکه ارتباطی در روستا‌ها و مناطق محروم استان، سایت دو راهی سیاهو تحت پوشش اینترنت نسل سوم (3G) قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان افزود: با ایجاد پهنای باند سایت همراه اول در این مسیر  امکان  بهره مندی اهالى روستاهای اطراف از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول میسر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز