خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آوج خبر داد؛

کشف محموله بوقلمون قاچاق در آوج

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۷۷

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 4 تن بوقلمون زنده قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی زرینی با اعلام این خبر گفت:  مأموران یگان امداد شهرستان آوج در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل خودروهای عبوری از محورهای موصلاتی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج افزود: ماموران حین کنترل خودروها به یک دستگاه کامیون جک، حامل تعداد قابل توجهی بوقلمون، مشکوک و دستور نوقف آن را صادر کردند.

وی عنوان کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، بوقلمون زنده، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

زرینی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و 680 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و افراد سودجویی که با تحت فشار گذاشتن سرپرستان خانوار در فکر ثروت اندوزی برای خود هستند هموراه در دستور کار ماموران پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز