خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پتروشیمی شیراز خبر داد؛

تولید مستمر و توسعه بازار محصولات پتروشیمی شیراز در سال تولید دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۰۸

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز با تشریح عملکرد سه ماهه اول سال جاری این شرکت و حفظ تولید گفت: به رغم افزایش هزینه های تولید و موانع پیش رو ،سودآوری محصولات این شرکت به رقم ۳هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است که این رقم بیانگر رشد ۲۲۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد بهمئی روز سه‌شنبه با گرامیداشت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود: این درحالی است که سود ناخالص تولید محصولات پتروشیمی در سه ماهه اول سال گذشته  مبلغ ۹۷۳  میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز ادامه داد: برمبنای صورت های مالی دوره سه ماهه اول ۱۴۰۱  مبلغ سود هر سهم از تولیدات پتروشیمی شیراز در دوره مذکور ۴ هزار و ۶۳۷ ریال می باشد که نسبت به دوره  مشابه سال قبل افزایش خیره کننده ۲۶۴ درصدی داشته است.  

وی اظهار کرد: هدف مدیران این مجموعه بزرگ پتروشیمیایی کشور راهبرد حفظ تولید مستمر و فروش حداکثری محصولات، ضمن تثبیت جایگاه خود در بازارهای قبلی و توسعه بازارهای جدید در راستای صرفه و صلاح سهامداران  است.

شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود ، همواره با تلاش بی وقفه و دلسوزانه هدف تولید محصولات باکیفیت را دنبال نموده و طی سالهای متمادی بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات خود را ارائه داده است.

عمده ترین محصولات پتروشیمی شیراز اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است.

پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور  سال ١٣٣٨ در نزدیکی شهر مرودشت  تأسیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز