خبرگزاری کار ایران

کتاب نویسنده نیشابوری برگزیده هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۹۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان کتاب تلمیحات و اشارات در شعر عاشورایی معاصر اثر حسین ترکمانیان نویسنده و پژوهشگر نیشابوری در بخش ادبیات پژوهشی کتاب سال استان خراسان رضوی شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سیدآبادی اظهار کرد: این دومین اثر عاشورایی این نویسنده و پژوهشگر نیشابوری در باب واقعه عاشوراست، کتاب برای اولین بار در این سطح به بررسی  تلمیحات در شعر عاشورایی پرداخته است، این مجموعه در کنار آوردن اشعار شاعران معاصر به بررسی واقعات و حوادث عاشورا نیز به اختصار پرداخته و با ذکر منابع متعدد سعی در مستندسازی این اثر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کتاب تلمیحات و اشارات در شعر عاشورایی معاصر تالیف حسین ترکمانیان است که در قطع وزیری و در ۴۹۲ صفحه نگارش شده که صفحه آرایی آن‌را مهرنوش نویدی مهر عهده دار بوده و توسط انتشارات طنین قلم در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۰ منتشر شده است.

علیرضا سیدآبادی افزود: در پایان مراسم از بین ۲۵۷ عنوان کتابی که به مرحله داوری راه یافت کتاب تلمیحات و اشارات در شعر عاشورایی معاصر  اثر حسین ترکمانیان در بخش ادبیات پژوهشی کتاب سال استان خراسان رضوی شناخته شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: آیین معرفی برگزیدگان هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد با حضور محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان هر بخش برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز