خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا فارس خبر داد؛

خسارت سنگین سیل به تاسیسات آبرسانی ۵ شهر و ۱۰۱ روستای استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۷۸

​مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در بازدید میدانی از شهرستان های سیل زده این استان، از آسیب جدی به تاسیسات آبرسانی ۵ شهر و ۱۰۱ روستای استان در بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور افزود: مشکل آبرسانی در اکثر این شهرها و روستاهای سیل زده با تلاش پرسنل بهره برداری آب شرکت آبفا فارس در کمترین زمان ممکن مرتفع شده و در تلاش برای رفع مشکلات باقی مانده هستیم.

در بارندگی های شدید روزهای گذشته، تاکنون تاسیسات آبرسانی ۵ شهر و ۱۰۱ روستا در ۱۵ شهرستان استان، شامل شهرستان های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید دچار حادثه شده که با توجه به پیش بینی های قبلی، در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت شد و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است.

وی با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران در حال خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل می باشند، اظهار امیدواری کرد تا در حداقل زمان بتوانیم آبرسانی به همه شهرها و روستاهایی که در سیل روزهای اخیر دچار قطعی آب شده اند را از سر بگیریم.

صادق پور افزود: اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب بطور شبانه روز در تلاش اند تا در مناطقی که  تاسیسات آب دچار مشکل شده است را بصورت موقت وصل کنند، هرچند که در این مناطق آبرسانی به صورت سیار در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز