خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان :

بارش‌های مونسون ۳ مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۱۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بسته شدن مسیرهای دلگان_ زهکلوت، دلگان_ ایرانشهر و فنوج- کتیج- رمشک براثر فعالیت سامانه مونسون‌ در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا جلال الدین قادری اظهار داشت:  بارندگی چند روز اخیر در مناطق جنوبی این استان علاوه بر وارد کردن خسارت افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومانی به شبکه راهها و ابنیه فنی آن سبب مسدود کردن تعدادی از مسیرهای ارتباطی شده است. 

وی ادامه داد: هم اینک علاوه بر دو مسیر جدید ذکر شده  محور فنوج_کتیج_رمشک نیز براثر طغیان رودخانه های محلی و  جاری شدن سیلاب مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: بارندگی های  سامانه مونسون‌ علاوه بر وارد کردن خسارت های مالی سنگین به شبکه راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان جان یکی از راهداران پرتلاش این اداره کل را حین خدمت رسانی به مردم گرامی استان گرفت. 

قادری با بیان اینکه نیروهای راهداری جنوب سیستان  و بلوچستان در قالب ۵۰ اکیپ در حال خدمات رسانی شبانه روزی  هستند، گفت: شهروندان از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و قبل از سفربا سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راهها دارای ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال ( زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.

 

منبع ایرنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز