خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آب برخی از مناطق اصفهان قطع شد/ افزایش کدورت آب به دلیل ورود سیلاب به تصفیه خانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۲۱

شرکت آب و فاضلاب اصفهان از کدورت ورودی آب به تصفیه خانه آب اصفهان،به دلیل بارندگی که در بالا دست رودخانه زاینده رود انجام شده خبر داد.

مجید حبیبیان در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: زمانی که کدورت ورودی آب بالا برود، ظرفیتِ تصفیه ی تصفیه خانه کاهش پیدا می کند، تا بتوانیم آب سالم را به مردم تحویل دهیم؛ به همین دلیل حجم آب ورودی به شبکه آبرسانی اصفهان کم شده است.

وی ادامه داد: آب کل شبکه آب رسانی قطع نیست و برخی مناطق اصفهان، بسته به توپوگرافی شهر آب دارند، اما به دلیل آنچه مطرح شد، برخی مناطق با قطعی دو تا سه ساعت آب مواجه هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی که در بالا دست رودخانه زاینده رود انجام شده است، سیلاب وارد رودخانه و موجب افزایش کدورت ورودی به تصویه خانه آب اصفهان شده است و تا رفع کدورت آب، جریان آب تصفیه قطع می شود.

وی اضافه کرد: به دلیل افت ظرفیت تصفیه، قطعی آب متناوب خواهد بود. این فرایند تا زمان رفع کدورت آب و در صورت تداوم بارش در بالادست تصفیه خانه نیز ادامه خواهد داشت.

حبیبیان یادآور شد: شهروندان از بابت سالم بودن آب اطمینان خاطر داشته باشند که آب شرب سالم به آن ها تحویل داده می شود و جای هیچگونه نگرانی برای شیوع بیماری  نیست.

شهروندان اصفهانی لازم است در مصرف آب صرفه جویی کنند تا شرایط به حالت عادی باز گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز