خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

300 مکان ورزشی کارگری در سطح کشور فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۳۹

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر 300 مکان ورزشی کارگری در سطح کشور وجود دارد که نیاز داریم ضمن شناخت دقیق الگوی مدیریت صحیح برای آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد چکشیان در گردهمایی فعالان فرهنگی، تجتماعی و ورزشی استان قزوین گفت: برای تعیین مسیر حرکت حوزه فرهنگی و اجتماعی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی 40 مسئله و مشکل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کشور با  استفاده از نظرات خبرگان و تاثیرگذاران فرهنگی و اجتماعی استان‌های سراسر کشور تهیه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: براساس نگاه راهبردی و داشتن برنامه منسجم مسایل مختلف احصا شده، برای مشارکت حداکثری ارکان وزارت هم نیاز داریم تمام ارکان در مساله یابی و حل مسائل کمک کننده باشند.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی به همراهی و همکاری مردم نیاز داریم و در این راستا به مردمی سازی و فعال کردن تشکل‌هی کارگری و سازمان‌های مردمی توجه شده است.

این مسئول ادامه داد: در حوزه مجموعه‌های ورزشی و تفریحی به تحول در حوزه مدیریت نیاز داریم و باید این مجموعه‌ها به خوداتکایی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز