خبرگزاری کار ایران

ایلنا از زاهدان گزارش می‌دهد؛

آبگرفتگی حاشیه زاهدان باعث مشکل تردد مردم شده است/ آغاز شدت بارش‌ها از فردا / احتمال ورود آب به منازل مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۵۱

پس از چندین ماه گرمای شدید و گرد و غبار در زاهدان، با ورود سامانه بارشی مونسون به استان، امروز مردم این شهرستان شاهد بارش شدید باران در زاهدان بودند که به رغم خوشحالی های بسیار، مشکلات متعددی نیز برای مردم از جمله آبگرفتگی معابر به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زاهدان با قرار داشتن در مرکز استان سیستان و بلوچستان سالها است با بارش اندکی باران، دچار آبگرفتگی معابر می شود و بسیاری از خانه‌های خشتی و گلی حاشیه شهر که تعداد آنها هم کم نیست دچار مشکل می شوند.

 پس از ورود سامانه بارشی جدید به استان، شهرستان زاهدان از صبح امروز شاهد بارش های پراکنده بوده و عصر امروز مردم با بارش های سیل آسا غافل گیر شدند.

بسیاری از شهروندان در روان آب های خیابان های اصلی و فرعی زاهدان گیر افتاده و خودروهایشان در آب ها و جوی های اطراف خیابان  که به دلیل حجم بالای آب، قابل تشخیص نبوده گیر افتاده‌اند.

یکی از شهروندان زاهدانی که در خیابان آزادی زاهدان ساکن است می گوید: شدت باران و آب راه افتاده در خیابان ها آنقدر زیاد است که هر لحظه ممکن است آب وارد خانه هایمان شود.

صمدی می گوید: از مسئولان خواهشمندیم چاره اندیشی کنند تا این مشکل برطرف شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زاهدان در این باره به خبرنگار ما می گوید: از همان ساعات اولیه باران تمامی نیروهای و دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حال امداد رسانی به مردم و هدایت آب به سمت خارج شهر هستند.

حمید اربابی گفت: فرماندار زاهدان از همان ساعات اولیه در مناطق پرخطر تر مانند شیرآباد زاهدان حضور داشته و تمامی دستگاه ها را مکلف به خدمات رسانی کرده است‌.

وی گفت: خسارات احتمالی بارندگی تا پایان بحران برآورد خواهد شد و به اطلاع مردم خواهد رسید. 

برق گرفتگی یک شهروند زاهدانی در خیابان بعثت 

روابط عمومی فرمانداری زاهدان گفت: یک نفر از شهروندان زاهدان در ساعت اولیه بارش باران در خیابان بعثت 3 بر اثر سقوط یک درخت بر روی تیر برق دچار برق گرفتگی شده که ربطی به سیلاب نداشته و بارش باران علت ماجرا بوده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

اربابی در پایان گفت: شدت باران تا چهارشنبه عصر در زاهدان زیاد خواهد بود و  از مردم تقاضا داریم از تردد های غیر ضروری بپرهیزند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. 

انتهای پیام/
فائقه راغی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز