خبرگزاری کار ایران

عصر امروز در استان قزوین اتفاق افتاد؛

آتش سوزی در واحد تصفیه روغن بوئین زهرا/ این حادثه یک مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۱۲

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: یک واحد تصفیه روغن در ناحیه چرم سازی شهرستان بوئین زهرا دچار حریق شده و نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال مهار آتش هستند.

محمد ادیب رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آتش سوزی در یک واحد تصفیه روغن گفت: ساعت 14 امروز گزارش آتش سوزی در یک واحد تصفیه روغن اعلام شد که بلافاصله یک جلسه مدیریت بحران با حضور مسئولین بحران استان تشکیل شده و نیروهای امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شدند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: در حال حاضر حدود 15 تیم آتش نشانی و امدادی در محل حاضر هستند و تیم‌های استان البرز و شهرستان‌های تاکستان و شهر اقبالیه در مسیر برای رسیدن در محل قرار دارند.

وی عنوان کرد: تمام تیم‌های امدادی و آتش نشانی استان برای مهار در حال فعالیت هستند؛ البته حجم آتش بالا است و فعلا مهار نشده است؛ از نیروهای اشتهارد و شهرستان البرز هم درخواست امداد رسانی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: تا کنون صرفا یک مصدوم داشتیم که به صورت سرپایی درمان شده و فعلا گزارشی مبنی بر صدمه جانی نداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: با وجود بالا بودن حجم آتش، تا کنون آتش به واحدهای مجاور سرایت نکرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز