خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاى فارس خبرداد؛

برگزارى نمایشگاه بین المللى قطعات خودروهاى ســبک و سنگین در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۳۱

مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاى فارس از برگزارى بیســت و یکمین نمایشگاه بین المللى قطعات خودروهاى ســبک و سنگین در شیراز با مشارکت 17 استان از 4 تا 7 مرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علــى فرهــادى در نشســت خبرى بــا خبرنگاران افزود: قطعه ســازى پایــه اصلى صنعت خودروســت و از ابتداى تولید تا فروش و عرضه و پس از مصــرف، حائــز اهمیت و توجه اســت و وقتى قطعه مناســب باشــد، عمر محصول بالا مى رود و در هزینه مــردم و منابــع و انرژى و مواد اولیــه نیز صرفه جویى مى شود.

وى با اشاره به اینکه در صنعت خودرو باید شاهد رقابت آزاد و عملکرد بخش خصوصى باشیم، ادامه داد: مشترى براساس قیمت، کیفیت و محصول مناسب در صنعت خودرو باید حق انتخاب داشته باشد و همچنین در حوزه بین الملــل و داخلى با رعایت این معیارها در صنعت خودرو حرفى براى گفتن داشته باشیم.

فرهادى با بیان اینکه در روابط بین الملل، مباحث مختلف اقتصادى، سیاســى و طراحى و پلتفرم و قطعه ســازى در این حوزه حائز اهمیت ویژه است، گفت: در قطعه ســازى اگر به کیفیت لازم برسیم شاهد حفظ و ارتقــاى رقابت در بازار خودرو موفق و شــاهد رشــد و شــکوفایى این صنعت به عنــوان صنعت مادر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاى فارس ادامه داد: براى تحقق شــعار ســال باید یک کار کارشناسى شده در حوزه هاى مختلف تولید به انجام برســانیم و مبحث دانش بنیــان را در تمام حوزه هــاى علمى را در بحث تولید و تولیدگر در صنعت خودرو بگنجانیم.

 فرهادى اضافه کرد: برنامه ریزى اســتراتژیک در حوزه دانش بنیان در خودرو سازى و قطعه سازى باید در ابعاد فنى و مدیریتى داشــته باشیم و مدیر از دانش لازم براى شناخت فضاى بازار و رقابتى برخوردار باشد.

او گفــت: در زنجیــره تولید نیاز به بحــث دانش بنیان داریم و در حوزه سیاســت گــذارى اقتصاد کارآمد نیز باید اســتراتژى بلند مدت براى سرمایه گذارى و تولید داشته باشیم.

فرهــادى افــزود: کیفیت در زمان رقابت، شــکل مى گیــرد و رقابــت موجب توجه به نــوآورى و ارتقاى کیفیت مى شــود و رقابت باید بر اساس شایستگى رقم بخورد و محصول در کنار محصولات خارجى به سمت به دست آوردن رتبه هاى بالاتر حرکت کند.

برگزارى نمایشگاه بین المللى قطعات خودروهاى ســبک و سنگین در شیراز

او همچنیــن بــا تاکیــد بــر اینکــه در برگزارى نمایشــگاه ها، علاوه بــر حمایت از شــرکت کنندگان کشــورى، حمایت از فعالان اســتانى را مــد نظر قرار مىدهیــم، گفت: ثبات مدیریتى بــراى حوزه اجرا نیز مهم اســت و نباید هر چند وقت یک بار شــاهد طرح جدیــد با تغییــر مدیر باشــیم به صورتــى که موجب اتلاف وقت شــود و باید ترتیبى ایجاد شــود تا مدیران خوب باید دوام داشــته باشند.

خسروفر رئیس اتحادیه لوازم یدکى اســتان فارس نیــز تاکید کرد که در زمان برگزارى این نمایشگاه عملکرد شرکت کنندگان توسط این اتحادیه تحت پایش و نظارت خواهد بود.

مجرى نمایشــگاه قطعــات خودرو شــیراز نیز از حضور 80 شرکت از 17 استان در این رویداد خبر داد. وی گفت: 25 درصد شــرکت کنندگان فعالان این حوزه در اســتان فارس هســتند.امیر خرم، با اشاره به اینکه امسال رشــد 45 درصدى متراژ و 50 درصدى شرکت کنندگان اســتانى را در نمایشــگاه قطعه خودرو شیراز شــاهد هستیم، گفت: 85 درصد شــرکت کنندگان از تولیدکنندگان قطعات خودرو هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز