خبرگزاری کار ایران

با ورود دادستانی قزوین؛

مشکل 10 ساله ساکنان بخش محمدیه رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۶۳

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با حصول اطمینان از خاموشی دوربین‌های عوارضی قزوین- کرج، معضل 10 ساله ساکنین بخش محمدیه و شهر جدید مهرگان مرتفع شد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در این خصوص گفت: شورای تامین استان در سال ۱۳۹۹ مصوبه‌ای در مورد انتقال و جابجایی دوربین‌های اخذ عوارضی آزادراه قزوین- کرج تصویب کرد، که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: در مکاتبه مدیرکل امنیتی استانداری قزوین با دادستان مرکز استان مشکلات ناشی از دریافت عوارض روزانه از شهروندان بخش محمدیه و شهرک مهرگان که مجبورند برای تردد در مسیر قزوین از اتوبان عبور کنند، مطرح شد که به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله نسبت به اجرای مصوبه برای انتقال دوربین‌های اخذ عوارض دستورات لازم به دستگاه‌های متولی صادر شد.

وی بیان کرد: پس از صدور دستور اجرایی شدن مصوبه جابجایی دوربین‌ها به محل استقرار جدید، مسئولان مربوطه اعلام کردند؛ به علت هزینه‌های بالا در حال حاضر امکان جابجایی در زمان تعیین شده نیست، لذا دستگاه قضایی نیز در راستای احقاق حقوق مردم دستور خاموش شدن و قطع برق تمامی دوربین‌های نصب شده در محل را صادر کرد، که خوشبختانه در چند روز گذشته دوربین‌ها از ثبت عوارض خارج شده‌اند.

این مقام قضایی استان ادامه داد: امروز در بازدید سرزده اطمینان حاصل شد که با قطع برق دوربین‌ها هیچ عوارضی در این مسیر از مردم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در تردد در این محدوده دریافت نمی‌شود.

وی در خصوص بخشودگی جرایم گفت: پرداخت نشدن عوارض تمامی خودروهایی که پلاک‌های قزوین را دارند از عوارض آزادراه قزوین- کرج در مکاتبه‌ای که با پلیس راهور صورت گرفت، معاف شده و بخشودگی شامل آن‌ها خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: طرح بخشودگی عوارضی شامل تمامی خودروهای پلاک قزوین است، که از سال ۹۹ تاکنون اقدام به پرداخت عوارضی در محور قزوین به کرج کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز