خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

سوء مدیریت در پارک علم‌و‌فناوری و جهاد دانشگاهی اردبیل مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۶۲۴

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها نظیر جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری مشهود است.

به گزارش ایلنا، ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان گرمی با بیان این مطلب افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده ضعف عملکرد برخی دستگاه ها نظیر جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری دور از انتظار و مشهود بوده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد این دو دستگاه علمی و پژوهشی که ارتباط مستقیم با موضوعات فناوری و دانش بنیان دارند دچار سوء مدیریت شده اند چرا که هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان گرمی نتوانسته اند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهند. 

وی گفت: جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری هر کدام فقط تابلویی را در شهرستان گرمی به ساختمانی نصب کرده و هیچگونه اقدام قابل توجهی در سطح شهرستان از خود نشان نداده‌اند.

اسماعیلی از مدیران شهرستان گرمی خواست در اسرع وقت تکلیف حضور، عدم حضور، نوع فعالیت و همچنین نوع انتظارات از پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی را مشخص نمایند تا این دستگاه ها به جای اینکه به توسعه علم و فناوری در شهرستان کمک کنند، بار اضافه بر دوش آن نباشد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی این است که به توسعه و رفع محرومیت شهرستان‌های گرمی و انگوت یاری رسانند و زمینه ورود علوم و صنایع جدید را در این مناطق فراهم آورند.

وی از مدیران پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی استان اردبیل خواست فقط به داشتن یک تابلو به بهانه ایجاد ردیف استخدامی اکتفا نکرده و اثربخشی این دو مجموعه را در منطقه نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز