خبرگزاری کار ایران

مدیر بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان خبر داد؛

ثبت رکورد تولید روزانه ۹۸۰۵ تن چدن مذاب در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۵۶

مدیر بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان در بخش کوره بلند با تولید ۹۸۰۵ تن چدن مذاب در تاریخ سی و یکم تیرماه رکورد روزانه جدیدی را در تولید چدن با سه کوره بلند ثبت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، همایون صمیمی با اعلام این خبر  اظهار داشت: قیمت های انرژی و کک در دنیا رو به افزایش است و با توجه به تامین حدود ۷۰ درصد از زغال مصرفی کارخانه از معادن داخلی و ۳۰ درصد از کک و زغال مصرفی از خارج از کشور و تامین منابع مالی و انتقال این حجم از مواد اولیه، نیاز است مصرف کک را در کارخانه کاهش دهیم.   

وی افزود: در این راستا از سال قبل چند تیم کاری تشکیل شده که نتایج خوبی نیز رقم خورده و به طور میانگین نسبت به سال قبل مصرف کک خشک حدود ۴۰ کیلوگرم کاهش یافته است و در کوره بلند شماره ۲ نیز مصرف کک خشک به کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم به ازاء هر تن چدن رسیده است و انشاا...  با بهره برداری از پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند،رکوردهای چشمگیری در زمینه کاهش مصرف کک حاصل خواهد شد.

صمیمی ادامه داد: تلاشگران ذوب آهن اصفهان در بخش کوره بلند با تولید ۹۸۰۵ تن چدن مذاب در تاریخ سی و یکم تیرماه،رکورد روزانه جدیدی را در تولید چدن با سه کوره بلند ثبت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز